نرم افزار تبدیل واحد های اندازه گیری
This is 4 School
وبی واسه تموم درساتون
ارسال شده در تاريخ شنبه 23 مهر 1390برچسب:, توسط tessi

اصلا دلم نمیاد که برم !؟ دلم هی واستون تنگ میشه !؟ دوباره درست میشه ، دوباره تنگ میشه

به هر حال ....

واستون یه چیزی گذاشتم ، برین حالشو ببرین

کلا نیوتون و ادیسون " چه ربطی داشت ؟ " بیارین خونتون !؟

این تبدیل واحد های اندازه گیری توی فیزیک ، حال آدم رو میگیره !؟ اصلا .. کلا من باهاشون مشکل دارم

خدا خیر بده اون کسی که این نرم افزار رو واسه دانلود گذاشته بوود

خودش تبدیل می کنه ، لازم نیست دو ساعت حساب کنی !؟

ولی مشکل اصلی اش اینجاست که سر امتحان نمیشه ازش استفاده کرد ! پس پیشنهاد می کنم

شما همون درست رو بخوون !؟

دانلود نرم افزار

خوب ، یه پست دیگه هم دارم ، البته الان خیلی بدردتون نمیخوره ، اما بازم خوبه !

" چون من فرستادم ، خوبه دیگه "

پیام یادتون نره ، از بس که زحمت می کشم !؟ میسی

بابای !؟ 

                                                                 بهناز جوون